آخرین اخبار
کد مطلب: 79941
فرصت رقص چهره هاي جذاب نقل و انتقالات/ ستاره هايي که زير 2 ميليارد و 200 ميليون نمي‌گيرند!
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1646

به گزارش سلام لردگان، يک هفته قبل از شروع ليگ‌برتر، فصل نقل و انتقالات تمام مي‌شود و حال،فرصت رقص بعضي از چهره‌هاي ليگي در ميانه ميدان است! بازيکنان زيادي نيستند که بيرون مانده‌اند‌؛ منظورمان از جمع ستاره‌‌هاست (ستاره‌هايي در جغرافياي ايران و ليگ‌برتر).

به اين بازيکنان، بازيکنان ميلياردي گفته مي‌شود؛ آنها که حاضر نيستند با يک ميليارد و خرده‌اي به تيمي بروند و پيداست که دنبال پيشنهادهاي نجومي‌تري هستند. خسرو حيدري، آندرانيک تيموريان، سيدجلال حسيني، محمد‌رضا خلعتبري و کريم انصاري‌فرد اين ستاره‌ها هستند. البته مي‌توان مهرداد پولادي، جواد نکونام و اميرحسين صادقي را هم به اين ليست اضافه کرد اما آنها شرايطي مشابه شرايط آن 5 نفر ندارند‌‌؛ چراکه... نکونام هنوز با باشگاه مذاکره نکرده و پيشنهادي نداده، مهرداد پولادي قصدش اروپاست و صادقي هم...



اما درباره اين 5 ستاره بحث فرق مي‌کند. اين 5 بازيکن فعلاً مشغول دست دست کردن هستند و مي‌خواهند در آخر، بهترين قرارداد را ببندند. اين بازيکنان مي‌گويند زير 5/2 ميليارد تومان نمي‌گيرند! اگر همه اخبار مثل اخبار باشگاه استقلال به بيرون درز کند، حتماً از اين بابت مطمئن خواهيد شد. همه فوتبالي‌ها به اين جمع‌بندي رسيده‌اند که هر کدام از اين بازيکنان به تيم‌هاي ليگ‌برتري بروند، بين 2 ميليارد و 200 ميليون تومان تا 5/2 ميليارد گرفته‌اند. بازيکني که به استقلال يا پرسپوليس پيشنهاد 2 ميليارد و 200 ميليوني مي‌دهد و از پيشنهاد 2 ميليارد و 500 ميليوني يک باشگاه پرده برمي‌دارد، معلوم است که در نهايت به هدفش مي‌رسد.
 

سازمان ليگ که اخيراً اعلام کرد شديداً با متخلفين سقف بودجه باشگاه‌ها برخورد مي‌کند، آيا اصلاً حواسش به اين موضوع هست؟ آيا کفاشيان که بارها و بارها گفت فدراسيون از وزارتخانه اختيار تام گرفته تا برخورد کند، حال ورود به اين مسائل را دارد؟! اگر هر يک از اين بازيکنان با ليگ‌برتري‌ها قرارداد ببندند، آيا دوباره نمي‌شود داستان آن بازيکني که 2 ميليارد و 500 ميليون گرفته و باشگاهش اعلام کرده بيشتر از 5/1 ميليارد به او نداده‌اند؟ اگر سازمان ليگ و فدراسيون واقعاً دنبال اجراي قانون هستند، بد نيست قرارداد اين 5 بازيکن را در فدراسيون فوتبال ببندند‌‌؛ اين عاقلانه‌ترين پيشنهاد است.

منبع. جام

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس